...zda măsii! Cu căcatul ăsta de reclamă "Nature meets City", auzi la ei, vor ne convigă ce bună e apa îmbuteliată de ei... Sunt curios, ce mama dracu de apă beau oamenii din zona în care se extrage apa asta?!?!?
Mă uit la maimuțele din spot care sar din copaci și de pe balcon, parcă-s din Știrile de la ora 5... Natura... Du-vă-n pana mea! Dar cu bidoanele din plastic ce faceți mă? Aveți vre-un program de colectare, îndemnați cetățenii să le ducă la un centru de reciclare?!?!? NU!
Toți cei care vând produse în bidoane de plastic ar trebui să afișeze pe etichetă mesaje de genul celor de pe pachete de țigări. Cu fotografii cu recipiente de plastic peste tot, în râuri, în pădure și chiar pe insule "pustii".
Reclama este un factor economic valoros fiindcă este modalitatea cea mai ieftină pentru a vinde marfa, în special dacă aceasta e lipsită de valoare. (Sinclair Lewis)
Pentru că de ce
Nu sunt un consumator de TV, dar uneori mă prind pauzele de reclame pentru că fiul meu cel mic este atras de dinamismul culorilor, imaginilor şi sunetelor provenite de la aceste scurte filme în care se investeşte atâta muncă, timp şi energie. De foarte multe ori mă întreb dacă cel care a creat, produs şi aprobat ideea de promovare a fost sănătos fizic şi psihic, dacă a avut o copilărie nefericită sau dacă a fost abuzat de colegi în liceu.
Cum a ajuns așa și cât de vinovat e statul?
-
O tanti dă foc corpului de casă al vecinului, că erau certați „În noaptea
de 05/06.05.2024, în jurul orei 01:30, o persoană de sex feminin în vârstă
de ...
Vietnam subiectiv (4)
-
Cred că a sosit momentul să vă povestesc câte ceva despre piețele de
alimente pe care le-am vizitat. V-am menționat în primul episod că am
petrecut ultim...
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu